"Those with the greatest awareness have the greatest nightmares"

Även om jag drömde mycket konstigt inatt så skulle jag inte klassificera det som en mardröm, däremot känns det som att jag lever i en nu när jag än en gång öppnat kommentarsdokumentet som min handledare skickat om uppsatsen. Har gett mig fan på att jag ska klara detta, men idagsläget vette tusan. 8 dagar till deadline.
 
Jag har liksom aldrig totalt misslyckats förr. Därför känns detta extra jobbigt. Kan ju säga att jag ska ge mig fan på att klara det, men vet faktiskt inte om det går. Jag gör ett försök och förhoppningsvis blir den så pass ok att den kan gå upp till opponering. Väl där kan ju vad som helst hända och efter det får jag ju chans att omarbeta den lite till.
 
Den andra kursen rullar på iaf. Snart klar med hemtentan som ska in på fredag och sen är det bara en endaste liten tenta kvar innan jag lägger plugget på hyllan ett tag. Känslan som jag vet att jag kommer att ha när jag i januari bara ska jobba är det som driver på just nu.
 
Så heja mig och heja alla andra som just nu befinner sig i mardrömspluggperioder.


Kommentarer
Ninni

Heja! Det värsta som kan hända är... Ju egentligen inte så farligt. Kram å det går bra. Nu eller sen.

2012-12-04 @ 11:15:25
Carro

Jag vet inte riktigt vad som gäller heller, vet att jonte brukar spela fotboll varje juldag men några killar i hammerdal. Nu får väl alla vara med då:) dom brukar bara vara 2-3 lag. Man kanske skulle kunna göra en turnering av det? fast ju mer jag tänker på det så har jag själv inte spelat på 4 år, huvudet är där men jag tror absolut nte kroppen är det, haha!

hejaheja med skolan!! klart du fixar det! kram

2012-12-04 @ 12:56:10
URL: http://carroericsson.blogg.se
Åsa

Ninni: Kram!

2012-12-11 @ 15:31:49
URL: http://torstenssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0