Happy New Year!

Nyåret firades in hos Bäck och Jessica med gott käk och bra häng. Senare ramlade vi ner till Ryd och Anders pappi. Kvällens mest märkliga var att han lyckats missa att det var en folksamling på ett 20-tal människor, 4 poliser, två brandbilar och ambulanspersonal utanför hans köksfönster då det tydligen brann i lägenheten mittemot hans när vi kom dit. Full utryckning, men det verkade ha gått bra.

 

Kvällens roligaste var när Hessvall en stund senare skulle ta sig från soffan ut i hallen, snubblade över en fåtölj och faceplantade på tröskeln medan han ropade: ”det är ju ingen plats!” upprepade gånger. Detta, att det är sjukt trångt i lägenheten med så mycket saker, är för övrigt något som Anders påpekat för sin pappa sisådär 54 gånger sedan vi kom hit i förrgår. Humor.

 

Kvällens klokaste var jag som mest drack vatten och gick och la mig innan 2 medan grabbarna diskuterade allt från inredning till vänskap i flera timmar till.  Ska försöka sätta ihop en liten text över året som gått en annan dag. Nu orkar jag inte. Tjipp!

 

PS! Att nyårslöften är töntiga tycker bara de som inte håller dem. Jag brukar inte ge några löften, men härmed bryter jag den traditionen och lovar och svär att jag inte ska äta något godis innan Anders 30-års dag. Tror ni att jag klarar det?



Kommentarer
Marie

När är den då? :)

2013-01-01 @ 14:16:53
URL: http://marieguld.blogg.se
Marie Bergman

Ja det var gott! :) Hehe ok, ja det lät faktiskt som ett perfekt delmål! :) Kram

2013-01-01 @ 19:03:54
URL: http://livetiluxemburg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0