"A dad is someone who wants to catch you before you fall, but instead picks you up, brushes you off, and lets you try again"

Grymt skönt med vinst igår mot Tunet. Att vi skulle kunna smita iväg med båda poängen var det väl ingen som trodde var omöjligt, men att resultattavlan skulle stå på 7-0 vid matchslut var däremot otippat. Vi lirade bra innebandy och var som regel först och tvåa på alla bollar. Vi var bättre på alla platser och med superThea i mål är det ju nästan omöjligt att förlora. Igår stoppade hon 28 skott. Det ska väl tilläggas att Tunet sköt på det mesta, men att inte släppa in någon endaste skitboll är sjukt imponerande. Annars gjorde min forwardkompis Natta en riktigt bra match. Hittade på massa i anfall, hade 3 ass och jobbade dessutom som ett djur i försvar.
 
Idag är det farsdag. Den firar jag med att skriva ihop ett nytt tal till seminariet på tisdag. Är fortfarande i processen att välja ämne så har inte särskilt mycket än, men tror att det löser sig. Ska iväg och kolla på Anders match klockan 14 och får därmed sätta upp kvällen som pluggtid.
 
Farsdag i både Norge och Sverige idag. Man kan ju tycka att det är ganska rimligt att det är samma datum i båda länderna, men så är inte fallet med morsdag och varför vet jag faktiskt inte. Oavsett så har jag i min egna lilla bubbla helt glömt att skicka kort till min fina pappi idag. Så här kommer ett kort och ett stort GRATTIS till min allra bästa pappa <3
 
 
 


Kommentarer
mamma

Oj, så länge sen! Vilka guldklimpar! <3
Kram Mamma

2012-11-11 @ 18:29:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0