"Too little too late"

Fick ju äntligen tummen ur och beställde massa coola grejer nu i helgen. Tråkigt nog så är det toklång leveranstid och kommer med andra ord inte att kunna användas som julklappar, men det kommer väl något annat man kan fira vid en annan anledning antar jag.

Idag är jag hemma och har just haft studieträff med min grupp inför de sista uppgifterna innan jul. Smäller igång lite julmusik à Las Vegas Trio och gör ett ryck med lite tvätt och städ innan det näst sista seminariet innan jul.
 
Imorgon är det det sista och det som återstår innan jullovet är idrottsdag med volleybolldömning och sen julföreställning på kvällen med eleverna. På fredag är det avslutning med klasserna och sen jullunch med personalen och sen är det full gas mot Skövde. Och på lördag är det äntligen dags för Jämtland. Även fast böckerna hänger med och vi har fått en lååång lista med uppgifter som ska göras över jul så känns det så himla gött. Längtar ju ihjäl mig efter en viss Alva också.
 
 


Kommentarer
Maria

Heja Lars!!!

2012-12-18 @ 14:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0