"Reality is the leading cause of stress for those in touch with it"

Idag har jag mest stressat runt på jobbet. Trodde jag var sjukt smart och hjälpsam när jag erbjöd mig att vakta de som skulle ta ett prov samtidigt som jag hade franska med deras klass. Det var jag inte. I mitt huvud skulle de eleverna sitta på ett grupprum med dörren öppen och jag undervisa i klassrummet. Trodde nog att eleverna skulle vara tystare och jag smidigare. Jaja, eleverna tog provet och de fick nog lugn och ro till slut. Att jag har stressat ihjäl mig på cupen är däremot ingen hit. Tur att jag snart ska få åka till Linköping och vila upp mig tillsammans med Anders kompisar med bihang. Det kommer att bli en toppenhelg!
 
Men först ska jag försöka komma in på högskolans hemsida som verkar ha gett upp precis nu när vi ska ha seminarium. Tur att jag har använt upp min stresskvot för idag så jag sitter här och chillar medan jag väntar på att det ska funka. Trevlig helg på er! Och...stressa inte!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0