"Home is any four walls that enclose the right people"

Nu längtar jag hem på riktigt. Det är väldigt sällan jag faktiskt gör det. Skypandet med Alva gör sitt och tanken på att alla syskon och bihang kommer hem samtidigt gör mig nästan lite pirrig, som innan jul. Jag säger fortfarande att jag åker hem, även om jag ju tekniskt sätt har ett hem här i Fredrikstad. Men varför kan man inte ha 2 hem? Eller 3 eller 4 för den delen? Idag ska jag tvätta, packa, träna och träffa min fina vän Marte över en lunch. Påsklov är ljuvligt.


Till nästa gång kan du grunna över dagens norska ord: Hentesveis.


Kommentarer
Mamma

Underbart att vi fortfarande är ett att dina hem!För oss är det fantastiskt roligt att du och dina syskon vill komma " hem". Vi längtar efter er alla! Kramar <3

2012-04-02 @ 23:34:15
Gunsan

Jag har tre hem!!! :-)

2012-04-03 @ 12:48:13
Åsa T

Eller hur Gunsan! Mycket praktiskt :D

2012-04-03 @ 22:44:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0