"I knew it, you couldn't do it"

Jahaja, här har man i alla dessa år förklarat att bloggande bara är för antingen fjortisar eller människor med alldeles för mycket fritid. Hur som helst känner jag i en mogen ålder av 26 att det liksom är dags nu. Facebook i all ära, men här står jag ju lite friare att tycka, tänka och flumma på om saker och ting. Hur mycket uppdaterande det kommer att bli kan jag ju inte veta nu. Men jag har en del idéer som nog kommer att platsa här på min nya, fina blogg.

Till nästa gång kan ni njuta av dagens norska ord: juling.


Kommentarer
Pappa Tore T

Sleviks damlag åkte på en riktig juling.....Kram !

2012-04-01 @ 15:38:29
Åsa T

Det har du rätt i pappi, men inte grisebank :)

2012-04-01 @ 17:23:16
Ida

Äntligen en blogg jag kan följa ute på touren :-)

2012-04-01 @ 18:05:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0