"Lean, mean shopping machine!"

Eller så kanske inte (syftar till rubriken).
Idag åkte vi i alla fall till Nordby, jag och Blixt. Egentligen mest för att hitta på något eftersom söndagar verkligen innebär att ALLT är stängt här i Norget. På vägen ut från stan svängde vi in i Gamlebyen och jag visade kyrkan och lokalen som vi ska ha i sommar. Tyvärr var lokalen uthyrd och låst, så vi fick inte kolla inne i den.

Väl framme på Nordy gick vi in i ganska många butiker, men inte mycket kom med oss ut. Att det ska vara så svårt att hitta något vettigt att ha på sig? Vi kom tillbaka till bilen efter 3 timmar med 1 jacka, 2 t-shirtar och ett par skor. Inget bra facit. Men vi hann med en lunch på MAX och mathandlande också så det var bra.

Igår var vi ut en sväng och drack alkoholfri öl och snackade strunt. Riktigt mysigt på bryggan nu när solen lyser och det är mycket folk ute. Mötte upp med 2 kollegor och sen tog vi en tidig kväll.


Dessa skor är favoriten just nu, men jag köpte mina i svart. Sjuuukt sköna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0