"Give me a woman who truly loves beer, and I will conquer the world"

Detta citat ska tydligen Kaiser Wilhelm II ha myntat under sin levnadstid. Anledningen till att jag valde just detta är för att gårdagskvällen spenderades med goda kollegor på de olika pubarna här i Fredrikstad. Än en gång kan jag konstatera att jag har världens bästa jobbkompisar.
 
 
Idag lyser solen och jag och Anders har varit och tagit en fika på bryggan. Känns som att det fortfarande är sommar. Jag låtsas i alla fall att det är det. På  måndag ska jag jobba och sen köra upp till Falun för uppstart av höstens kurs. Varför i hela fridens namn jag måste åka upp dit för att starta upp en kurs på distans är för mig obegripligt, men jag antar att jag har svar på det på tisdag när jag kör hem igen.
 
 
Ikväll ska vi mest mysa och se på film. Anders ska lira träningsmatch imorgon i Oslo och jag är lite seg från igår.

Har bestämt mig för den här klubban den här säsongen. Lättviktare som var riktigt skön. Hoppas på det bästa :)


Kommentarer
Carro

Hör av dig om du hinner ses eller behöver hjälp med någe:) Vore skoj o se dig. Kram!

2012-08-26 @ 21:18:25
URL: http://carroericsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0