“In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on"

Så är jag framme vid sommarens sista semesterdag. Imorgon råstartar vi med den första av 3 planeringsdagar och på måndag får jag träffa eleverna igen. Den här dagen brukar alltid kännas ganska omotiverande, men i år känns det inte så tokigt faktiskt. Det måste ju bero på att sommaren har varit så fantastisk att det liksom inte går att vara bitter att hösten närmar sig. Hittade några bilder i mobilen som jag inte delat här tror jag. De får representera att sommaren är över och hösten kommer smygande.
 

Fler besök på skattekontoret kommer nog att krävas innan allt är ordnat med namnbyte och sånt :)
 
 
 
Innebandy kommer att spelas inne framöver...
      
 
 
 
Borde ju färga håret mörkare såhär när hösten närmar sig, men trivs ju så bra som askblondie...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0