"The summer night is like a perfection of thought"

Ja jag vet att det har varit allt för dålig uppdatering här i sommar. I mitt försvar så har jag haft annat att tänka på. Snart, mycket snart ska jag ta mig i kragen och berätta om allt i tur och ordning.

Vi är tillbaka i stan och njuter av att vara lediga lite till. Anders spelar en ploj-innebandyturnering idag och jag jäser framför OS. Igår fick vi helt fantastisk mat hos Anna och Folke. De hade kockat ihop fyllt kalkonbröst, krispiga potatisar, sparris med massa vitlök, brysselkål med bacon och en otroligt god sås.  Jag är mätt fortfarande!

Ikväll funderar vi på en liten utgång. Länge sedan vi var på krogen och framför allt här i Fredrikstad. Hoppas ni njuter av helg och ledighet ni med!



Kommentarer
Carro

Hej fru Ottersten:) grattis grattis! En himla vacker brud var du! Vi hade det jätte skönt uppe:) Spang på Anna och Marie så jag fick höra lite om bröllopet:) Jag använde mig av Fujidirekt, såg först ut att va jätte krångligt men det var himla lätt när man kom på hur man skulle göra. Så den rekomenderar jag. Kramar!

2012-08-04 @ 15:59:57
URL: http://carroericsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0