"What a waste"

Lördagen blev en toppendag, trots att jag var lite trött i ögenen från fredagens bravader. Fika i solen på bryggan som sagt och sen sushi och struntprat hos en av Anders kollegor. Väldigt trevligt.
 
Igår stack Anders till Oslo igen för att vinna en till match och jag tog en jäsdag framför tvn. Såg" Inception", som för övrigt är en av mina absoluta favoriter, igen och sen på kvällen såg vi "De utsatta". Ingen av oss hade engagerat oss i vad den handlade om. Då tror jag kanske inte att vi hade sett den. Den är utan tvekan den sämsta film jag någonsin sett, och jag har ju sett en del film. Alltså det var "lust att gnaga av sig armen"-dåligt! Fruktansvärda skådespelarinsatser och en helt värdelös story med ett ännu sämre manus. Ja, ni hör ju själv...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carro

meen det var ju tråkigt, men skönt för dig att du slapp åka upp:) Hoppas det blir nån annan gång ist. Kram

2012-08-27 @ 23:15:52
URL: http://carroericsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0