"...like warm apple pie"

Hej hopp!
Helgen är äntligen här och det firades med massa ärenden på stan, skräpmiddag och sen en äppelkaksdate med Anna, Folke och Anders. Där diskuterades det allt från bordsplacering till facerape och det hela avslutades med temat Starwars. Jag fick veta att jag tydligen är mest lik Jabba de hut av alla karaktärerna och kontrade med att Anders då var lik princess Leia (som typ är den enda av alla karaktärerna som jag visste utseendet på).

När jag så kom hem och googlade fram den där Jabba de hut så blev jag lite less...




Hm... jag måste nog ta ett snack med den där Anders...


Kommentarer
Anders

Lika som bär :D Puss på dig snuttis!

2012-06-02 @ 01:24:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0