"The shortest distance between new friends is a smile"

Igår var vi på supermysig grillning hemma hos Anders arbetskompis och henne sambo. Det var verkligen jättetrevligt och det att möta nya människor är ju alltid roligt. Vi hade pratat och skrattat i många timmar när vi hoppade på cyklarna och rullade hemåt. Trots regnet så var det varmt ute vilket jag ser som ett sommartecken. Framförallt var jag varm inombords och inte bara på grund av rödvinet, men på grund av en skön känsla som jag alltid får när kvällen varit toppen.

Fotbolls EM är äntligen igång och vi småtittade på matcherna mellan skratten. Ryssland imponerade i en annars svag grupp. Undrar om domaren som dömde Polen-Grekland får döma mer? Snacka om förvirrad man. Ikväll ska Anders iväg på kalas och jag ska hänga med Anna. Vi har inga stora planer, men med henne blir det aldrig tråkigt.

Har jag förresten berättat att jag har köpt en ny mobil? Jag är numera stolt ägare av en jättefin HTC One S. Mycket nöjd än så länge.


Hoppas ni också har en bra helg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0