17.05.12

Jahapp. Idag är det Norges födelsedag, så först och främst: grattis till det.
Igår tog jag mig till Tessan och Jens gods i Uppsala för att hänga lite. Jens drog på styrdans och vi roade oss med struntprat och skvaller (och nej, skvaller är inte struntprat). Tessan visade mig också runt på gården och det kommer att bli så himla bra i sommar på deras stora dag.

Imorse gick vi upp alldeles för tidigt för att ta flyget till Anna, Krille och Alva i Umeå. Toktrötta och lite åksjuka efter en hård inflygning landade vi ändå och trots att Alvan var lite skeptisk i början så mjuknade hon rätt snabbt. Nu har hon hunnit med att ge mig en puss och en kram och sen kissat på golvet.

En annan dag ska jag dela med mig av lite roliga observationer man kan göra en dag på resande fot, men det orkar jag inte nu. Matlagning, hockey och lite mer struntprat väntar ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0