"Any landing you walk away from is a good landing"

Imorgon hoppar jag på flyget till Tessan i Uppsala och på torsdag drar vi vidare upp till Umeå. Åh vad jag längtar!
Det första jag ska göra är att ge Alvabus en stor bamsekram. Känns skönt med att vi inte lagt några direkta planer. Det är oftast då det blir bäst.

Att missa 17e maj firandet känns inte som en så big deal faktiskt. Har ju upplevt det förr och to be honest så är det inte jättespännande. Åker ju såklart mycket hellre iväg till Umeå. Biljetterna är fixade och nu har jag fått tag i en bra väska så nu återstår bara jobb, plugg, träning och packning ikväll. Det irriterar mig gränslöst att jag inte hann bli klar med uppsatsen igår, men så kan det gå. Får fixa det på söndag när jag kommer hem igen.

Tjipp och hej!



Kommentarer
Marie

Du är alltid så himla söt Åsa!! <3

2012-05-15 @ 23:49:31
URL: http://marieguld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0