"If you don't like how things are, change it! You're not a tree."

Älskar den här överskriften och tidigare ikväll på gymmet fick det bli lite improvisation när båda passen jag skulle köra blev inställda. Snacka om att förstöra hela veckoplaneringen! Sen så tänkte jag på den här överskriften och hoppade upp på spinningcykeln ändå och körde ett pass själv. Sen ersatte jag bodypumpen med ett egetkomponerat TRX-pass. Jag blev tvärslut och eftersom det var målet så är jag nöjd.

Tidigare idag skickade jag in en uppgift till i engelskakursen som jag läser nu. Den handlade om om hur vi kan använda litteratur för att lära våra elever om multikulturism. Faktiskt mycket intressant kurs och jag älskar att den riktar in sig på ungdomslitteratur och hur vi kan använda ungdomsböcker i klassrummet.

Jag känner mig alltid så nöjd när jag skickar in något till bedömning. Kanske beror det på att jag är perfektionist och sällan släpper ifrån mig något som jag inte är nöjd med. I alla fall så skyndade jag mig till frissan för att fixa färg och klipp. Där blev det mycket prat om sommarens begivenheter och vi satte upp provtid för uppsättning och sånt. Så skönt med en mindre sak att komma ihåg. Blev mycket nöjd med färg och form så nu klarar jag mig fram till sommaren.


Kommentarer
Marie

Tack <3

2012-05-02 @ 22:50:25
URL: http://marieguld.blogg.se/
mamma o pappa

Trevligt att läsa dina bloggar men det påminner oss också om hur mycket vi längtar efter dig.....

Ta ett kort så vi får se hur snygg du blev.

Puss o Kram

2012-05-02 @ 23:44:13
Åsa T

får bli ett kort en annan gång :)

kram & puss

2012-05-05 @ 14:01:08
URL: http://torstenssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0