"If you keep your feet firmly on the ground, you'll have trouble putting on your pants"

I lördags var vi ju i Sverige och handlade och fixade och vi köpte även 2 solstolar lite billigt på en lågprisbutik. Igår klev jag upp ganska tidigt eftersom jag ju körde till plingfesten och satte mig i min nya, fina stol och stekte ett par timmar innan Anders klev upp. När han väl dök upp och skulle sola så tog han fram sin identiska solstol och satte sig. 5 minuter senare hör jag bara ett stort braaaak. Jag vänder mig om och ser Anders fötter som sticker rakt upp i luften samtidigt som jag hör: "Men hjälp då".


Tyvärr fick jag inget kort på honom när han låg där, men här är stolen iaf :)



Han har alltså klarat att välta hela grejen så att han ligger på rygg på backen. Jag brister såklart ut i gapskratt och klarar ju inte att hjälpa honom upp. Det hela slutade med en trasig stol och en mindre glad sambo. Jag tyckte i alla fall att det var fantastiskt roligt. Idag fick vi därför tyna lilla bettan igen för att köra dit och byta stolen. Vi passade även på att fixa lite smågrejer inne i Strömstad.

Igår var det morsdag och imorgon fyller min mammi år. Så det minsta jag kan göra är ju att lägga ut en bild på min bästaste mamma.



Kommentarer
Anders

Grymt farlig stol det där! Passa er för den!!!

2012-05-28 @ 22:20:47
Ninni

Haha jag gillar också den bilden även om du inte har den så ser jag det framför mig! :) Dennis gjorde ngt liknande och hade en apelsin i sin hand som klövs mitt itu av stolen !

2012-05-29 @ 02:56:46
Mamma

Puss o Kram <3

2012-05-29 @ 07:36:31
Åsa T

Men haha Ninni. Det där kommer jag att skratta åt i alla fall till lunch. Haha!

2012-05-29 @ 08:37:17
URL: http://torstenssons.blogg.se/
Joachim

Ha ha..varför blir man inte förvånad...?? Synd att du inte fick in bild på missödet..:-)

2012-05-29 @ 10:34:42
Åsa T

Ah, jag vet Jocke! Ska vara snabbare nästa gång :)

2012-05-29 @ 21:23:14
URL: http://torstenssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0