"If you spend your whole life waiting for the storm, you'll never enjoy the sunshine"

Bara för att förra inlägget var så långt skriver jag ett kort idag. Vi har verkligen sommar här nu och det är fantastiskt. Passade på att njuta av värmen igår på en långpromenad med Anna. Vi tjattrade på i 1,5 timmar om allt och lite till.
Folke & Anna i Köpenhamn förra sommaren:




Idag känner jag mig till och med så pass pigg att jag ska träna. TRX står det på planen med innebandybrudarna. Var ju en stund sedan jag såg dem så det blir helt säkert topp. Ungefär såhär ser det ut när vi tränar :)




















Hoppas ni också njuter av solen idag och resten av veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0