"I'll keep on waiting, waiting on the world to change"

Idag är det nästan olidligt hett här på jobbet. Ja, man ska inte klaga och hej och hå, men att sitta tentamensvakt hela dagen är ingen hit. Jag lovar. Nu är det dock bara 1 timme till, sen ska jag ut och andas frisk luft.

Igår satt jag och min blivande man (!) och plottade med bordsplaceringen. Det var svårare än vi hade trott. Efter 2 vredesutbrott, 3 pauser och x antal suckar fick vi till ett hyfsat första utkast i alla fall. Nu kanske ni tänker: "ah, men hur viktigt kan det vara?" och då kan jag svara: väldigt viktigt, så det så. Vi vill ju att alla ska ha så roligt som det bara går.

Senare idag ska vi ner och kolla på vigselring till mig. Anders får behålla sin förlovningsring, men den ska putsas och ingraveras och sådant. Sedan har vi bestämt sushi i solen till middag. Gött filibabba!

Hoppas ni också har en bra dag.


Kommentarer
Marie

Åhh jag är så himla nyfiken på allt kring ditt bröllop! Lägg ut många bilder sen är du snäll ;) Speciellt på ring och klänning osv =) Kram

2012-05-25 @ 17:40:43
URL: http://marieguld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0