"Life is what happens to you while you're busy making other plans”

Har varit in i festlokalen nu och kollat läget. Innan hade jag skrivit en lista på saker vi skulle kolla upp och jag hade till och med letat fram tumstocken (!) för att vara mest möjligt förberedd. När vi så kom fram droppade vi all taktik och gick rätt på möblering. Snacka om orutinerat! Vem visste att bord kunde arrangeras på så många olika sätt? Inte jag i alla fall. Hur som helst vet jag inte om vi blev så mycket klokare. Men listan jag hade med mig fyllde sin funktion i alla fall och nu vet vi i allra högsta grad hur vi inte ska möblera, och det är ju alltid något.

Nu ska jag klämma ett par timmar till med uppsats. Imorgon är det fredag - sweet!


Kommentarer
mamma

Oh vad jag längtar till sommaren! Ska bli så kul! Puss o Kram

2012-05-11 @ 15:25:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0