"Monday is an awful way to spend 1/7 of your life"

Måndag igjen efter vad som känns som kanske världens längsta vecka. Alltid lite skönt med måndagar tycker jag. Chans till en nystart och att lägga nya planer. Missförstå mig inte här nu, jag älskar ju såklart fredagar och att vara ledig och sådär, men precis idag känns det inte så jobbigt att det är måndag.

Den här veckan bjuder inte på några jättegodbitar. Har fortfarande en hel del rättning som ska jobbas undan. På torsdag ska vi in i festlokalen och ta mått, kolla upp vad vi måste komplettera med och se på möbleringen. Det ska bli skoj! Snart är OSAdagen förbi och då kan jag äntligen få börja pilla med bordplaceringen, något som jag redan har funderat mycket kring. Vi har ju så otroligt roliga, sociala och sköna vänner så det borde inte vara några problem.

I helgen är det dags för tv-boden cup som Slevik ordnar och det betyder att vi på dam-och herrlaget måste hjälpa till och sitta vakt på skolorna som spelarna bor på. Så mellan 04.00 och 08.00 på lördagmorgon vet jag vad jag ska göra i alla fall :) Anders har vakten efter mig och sen funderar vi på att åka en sväng till Gbg. Han behöver kolla lite mer på kostym och jag ska ha skor. Sen så fyller ju väldens sötaste André 1 år idag så då kan vi ju passa på att fira honom ordentligt också. Vi får se hur det blir. Det är ju som sagt bara måndag än…"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0