"Turn your face to the sun and the shadows fall behind you"

Idag är det så magiskt väder att jag blir glad ända in i själen. Har precis lämnat av Blixt på bussen och ska nu skynda mig att skriva ihop en uppgift som ska in imorgon så att jag kan spendera resten av dagen ute. Långpass i skogen är planen och då är det bara att sätta igång med plugget först.

Dagarna med Blixt på besök har varit sådär perfekta som jag hade tänkt innan. Inga krav, måsten eller planer. Vi har bara chillat, snackat strunt och gjort det vi har haft lust med. Lyckades ju lura på världens snålaste tjej 2 t-shirtar på shoppingen i lördags också. Det är jag stolt över :)

Anders kom ju hem från Hemsedal i söndags också. Han var hel och förhållandesvis ren så det får man ju ändå se som en bedrift. Det verkar ha varit en lyckad resa, ändå var det någon som utbrast i bilen när jag hämtade dem: "Jag har aldrig varit så glad för att se Örebekk", så lite trötta var de nog.

Nä, nu ska jag göra ett ryck så att jag får njuta av solen senare. Ha en fin ledig dag!



PS: Jag har ju inte avslöjat vad det norska ordet edderkopp betyder. Det är inte mindre än spindel på svenska. Ganska speciellt ord om du frågar mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0