"Wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine"

Att Loreen vann igår var ju ingen jätteskräll, men ändå väldigt roligt. Festen avnjöts hemma hos Vicky med plingfest och födelsedagsfirande. Carro, som hade Sverige som land, hade vissa svårigheter med att hålla tempo i antal klunkar när poängen delades ut. Som tur var hade Vicky inte mycket annat för sig (hon hade Norge) så hon höll koll på Carro så att hon inte fuskade :)

Det är fortfarande sommarvärme här i Fredrikstad och idag ska jag jobba på brännan samtidigt som jag rättar lite uppsatser och planerar lite mer inför sommaren. Vi stack en sväng till Sverige igår och Anders lyckades komma hem med både skor och slips, så nu är i alla fall hans kläder klara. För övrigt var det löjligt mycket folk i Strömstad igår och 20 minuters kö för att få komma in på systemet. Norrmännen går alltid bananas när det är stängt i Norge. Det är som att alla då helt plötsligt blir jätte, jättesugna på vin. Konstigt det där.



Hoppas ni också slöar i en solstol idag. Och hur skönt är det inte att ha ledigt imorgon också? Magiskt!



I fredags myste vi på bryggan i solen.








Kommentarer
Marie

Ha ha ha. Roligt spel! Det ska jag också införa i min vänskapskrets tror jag! :) Kramar

2012-05-27 @ 22:49:47
URL: http://marieguld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0