"Energy Stealers Help You Fail"

Idag känner jag bara att jag måste få skriva av mig lite. Jag blir galen av dessa människor som bara suger ur energin ur kroppen på en. Har man inget bättre för sig än att gnälla och sura över tråkigheter i livet så kan man faktiskt vara tyst. Ja, självklart kan man ha dåliga dagar, men när det blir ALLA dagar får man faktiskt försöka hålla tyst, för allas trevnad.
 
Och ja, klart man har rätt att gnälla lite när saker går på tok eller man är missnöjd över något, men då får man väl för tusan göra något åt det också. Tänk när ni får riktiga problem säger jag bara! Energitjuvar är nog bland det värsta jag vet.
 
Usch vilket tråkigt inlägg det här blev, men nu känns det ändå bättre. Tur att jag ändå har massa människor runt mig som matar mig med energi. Ska söka mig mer och mer till dem och undvika tjuvarna.
 
Nu ska jag iväg på träning och få en extra dos med energi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0