"The good things in life are right in front of you"

Ska njuta av den här helgen som att det aldrig mer blir helg. Tentan är genomförd och jag fick beskedet att jag klarat mig på en gång. Så får vi se nästa vecka om det till och med ramlar in ett VG. Känns som att det kvittar egentligen, så länge 15p är i box så är jag nöjd.
 
Ikväll ska vi iväg och mysa med några kompisar och bara prata strunt och äta mat. Så nu har jag bytt ut grammatikboken mot en öl :)
 
 
Imorgon ska jag ta en väldigt lång och, om jag får säga det själv, välförtjänt sovmorgon. Sen ska jag äntligen hinna ut på ett distanspass tänkte jag. Ska bli så himla gött.
 
Livet är bra gött! Trevlig helg på er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0