"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today"

Match igår mot BMIL och vi vann med 5-2. Det var riktigt gött eftersom vi hade en helt ny laguppställning - igen. Denna gång på grund av sjukdom och skolresor. Det var en lite konstig match där jag och Natta fick jobba långt nere på egen planhalva och därför aldrig riktigt kom till några fina kontringar. Lite synd, eftersom det är det jag tycker är roligast, alltså att komma med fart mot mål. Oavsett så hade vi mycket boll, men blev lite för stillastående i anfall och därför blev det liksom aldrig helt farligt.
 
Som tur var producerade den andra kedjan bra och vi vann väldigt förtjänt. Speciellt eftersom vi var sist på bägge målen BMIL lyckades sätta :) Alla kämpade på bra och det var en riktigt rolig match faktiskt. Att Thea var grym i målet är ju inte heller någon överraskning. Kul också att Ingrid fick sätta några kassar. Riktigt bra forwardsdebut :) Här är några bilder från matchen. Hoppas det är lugnt för brudarna att jag lägger upp dem... Om inte får ni säga till så ändrar jag det.
 

Fighting face

SuperThea
 
 
Jag och Natta
 
 
Kapten Therese
 
 
Mååååål! :)
 
Igår kväll hängde vi här, några brudar från laget, och käkade och snackade strunt. Det var mysigt och det lades också en del planer om en jullagfest. Idag ska jag sätta igång inför nästa tenta som är redan om 2 veckor. Såg att första föreläsningen är 2 timmar lång, så det är nog bäst att köra igång.
 


Kommentarer
Carro

Men tack:) gud vad snäll du är! Kram

2012-10-21 @ 18:37:14
URL: http://carroericsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0