“Is there anything better than to be longing for something, when you know it is within reach?"

Dagar som dessa behöver man något roligt som är spikat att se fram mot. Därför skrev jag ut biljetterna till Keanekonserten idag. Det blir liksom mer verkligt när jag kan ta på dem. Det ska kanske sägas att jag inte är ett hysteriskt Keanefan, men det är ett sjukt bra liveband och när de nu kommer till Oslo är man ju dum att inte passa på.
 
 
 
Anders flög iväg till Slovakien i natt för att spela innebandy i Europacupen. Det är därför väldigt tomt här hemma. Satt kvar på jobbet lääänge och planerade inför kommande lektioner. Det var ju ändå ingen idé att stressa hem till en tom lägenhet. Tur att han kommer hem igen på måndag. Tills dess får jag väl slå ihjäl tiden på att jobba, plugga och träna. Inga konstigheter med andra ord :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0