“It is far better to be alone than to wish you were"

Igår fick jag både helg och lön och det firades med öl och några kollegor på Bart, en sportsbar nere på stan. Avslappnat och gött kan väl sammanfatta kvällen. Att Zlatan räddade oss undan pinsamheter och att Norge fick 1 poäng (men borde väl egentligen fått med sig alla 3) gjorde att stämningen var bra. Det enda tråkiga var att komma hem till en alldeles tom och mörk lägenhet. Snacka om att det är roligare att vara 2.
 
Idag har jag gjort dert värsta man kan göra här i Norgeland. Jag åkte till Sverige och handlade en lönehelg, Sjuka köer och norrmän med 54 colaflak i vagnarna som bara  är i vägen. Jag tycker dock att jag var ganska effektiv. Vet man vad man ska ha så går det ofta helt ok. Så nu är frysen välfylld igen :)
 
Ikväll ska jag plugga, se på tv och äta sushi. Lite lyx måste man ju passa på att unna sig när man är helt ensam :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0