"Just like X-mas"

 
Resan upp gick alldeles förträffligt och snacka om lyxigt att bli hämtad på flygplatsen av både mammi och pappi. Torsdagen rullade på med plugg och en springtur som jag bara precis överlevde. Det började nämligen att toksnöa och blåsa och det blev ett alldeles för bra sparkföre på vägen. Så jag halkade runt i 7 kilometer och försökte hålla mig på vägen och inte blåsa av. En timma senare sprack det upp och blev jättefint. Typiskt.
 
 
 
 
På kvällen kom Krille, Anna och Alvan och senare även Magnus. Kändes nästan som på julen :) Jag fixade klart med tackkorten och skickade iväg dem - äntligen.
 

Igår, innan begravningen var vi ute och lekte i snön jag och Alva. Hittade en old school kälke som gick bra, trots minimalt med snö.
 
 
 
Snart kommer Blixt förbi och sen ska vi ner till farmor en sväng och hälsa på. Skriver mer sen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0