"We grow neither better nor worse as we get old, but more like ourselves”

Vuxenpoäng de lux idag efter ett möte på banken. Nu ska här ordnas med sparande och annat skojigt. Jag känner mig alltid så vuxen när jag är på sådana möten. Banktjänstemannen var helschysst och hjälpte oss att lägga en bra plan. Så nu är det bara att vara duktiga och följa planen. Jag gillar planer, så det ska helt säkert gå fint.
 
Efter mötet har jag hunnit med ett seminarie om ordklasser och känner mig ganska knäpp i huvudet efter alla diskussioner kring hurvida ett speciellt ord är en konjunktion eller ett adverb och andra spännande saker, som för vissa måste ses som det absolut torraste man kan prata om, medan jag faktiskt tycker det är rätt skoj.
 
Nu ska jag kila iväg till bion och fixa biljetter till imorgon då det äntligen är dags för Hypnotisören. Vet ju att man helst inte ska ha några förhoppningar, för då blir man bara besviken. Men denna gång måste jag ändå erkänna att jag har sjukt höga förväntningar. Så Persbrandt och Olin, bäst att ni presterar! 
 


Kommentarer
Tommy

Vuxenpoäng deluxe med bankärenden :)

2012-10-04 @ 15:45:24
URL: http://tommytott.blogg.se
Marie Bergman

Åh vi ska också se den snart. :) Hoppas att den är lika bra som boken! ;)

2012-10-04 @ 18:14:08
URL: http://marieguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0