"Tell the world that I'm coming home"

Var en stund sedan jag skrev. Tentapluggande, jobb och träning har liksom avlöst varandra den här veckan. Anders kom hem i måndags efter mååånga dagar borta och han hade med sig en present från taxfreen :)
 
 
 
Idag har jag skrivit en grammatiktenta som gick sisådär. Tycker nog det var lite onödigt av lärarna att sätta ihop kombinationer av satser och fraser vi aldrig sett förr på tentan, men men. Jag hoppas det går vägen.
 
Har också hunnit med att boka biljetter hem nästa vecka. Begravning för farfarn och då passar jag på att stanna ett par dagar extra och träffa syskonen och päronen. Synd att det ska vara så förbaskat dyrt att åka hem, annars hade jag ju gjort det oftare. Det tar ju "bara" 3 timmar med flyg (exklusive buss till Gardermoen och en timma hem till Hdal från Ösund), men det är verkligen snordyrt :( Oavsett så sticker jag efter jobbet på onsdagen och hoppar nog på ett tåg hem på söndagen.
 
Ikväll ska jag inte plugga eller jobba, vilket känns otroligt skönt. Imorgon är det match igen och det ska bli roligt. Vi möter BMIL som var i NM-final ifjol, men som inte imponerat i serien så långt så det blir nog tight.
 
Hoppas ni får en toppenhelg utan allt för mycket att tänka på, för det ska jag ha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0