"I can't wait for the weekend to begin"

Hej hopp.
 
Sitter på jobbet och genomlider ännu ett seminarium. Det tredje denna vecka. Är mycket sliten i huvudet och helt ärligt så lyssnar jag bara ibland då jag passar på att blogga och rätta några franskprov samtidigt. Nästa vecka är precis lika tung med många lektioner och lika många seminarium som vi har haft denna vecka.
 
Igår lirade vi träningsmatch och vi vann, men har ju en del att jobba på. Nytt spelsystem och nya femmor gör att det blir lite förvirrning fortfarande, men det kan nog ordna till sig. Fick göra ett riktigt gött mål efter en perfekt avvägd lobb av Therese så smackade jag in den på backhandvolley. På söndag ska jag spela vår hemmacup och jobba lite i sekritariatet. Fick min nya klubba igår också så den ska jag väl testa också.
 
Ikväll blir det trevligt samkväm med jobbarkompisarna, som jag förövrigt alltid refererar till som de bästa arbetskompisarna. Dock har jag, efter ett par facerapes, börjat tänka om :)
 
Trevlig helg på er!
Bjuder på en bild av pappi och Alvan <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0