"I was not born to be on the sideline"

Idag har jag varit sjukt effektiv. Jobbade på förmiddagen och sen tutade jag iväg till Strömstad för att låna lite fler böcker på bibblan och handla lite käk såklart (inte på bibblan då men...).Hann också säga hej till brudarna på träningen. Otroligt tråkigt att sitta och titta på, så jag roade mig med att ta några bilder.
 
 
Snillen spekulerar
 
Therese in action
 
Andrea :)
 
Kathrine var såhär glad för det är hennes födelsedag idag :)
 
Och då är det faktiskt lag på att ha med kaka :)
 
Gänget får instruktioner inför seriestart på lördag
 
 
 


Kommentarer
Andrea

Nice :D

2012-09-11 @ 22:05:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0