"If nothing ever changed, there'd be no butterflies"

Då var frisörbesöket överstökat och jag körde på mellanlångt och mörkt. Kände mig lite wild och crazy också så det blev en liten snedlugg också. Känns bra nu, sen får vi väl se imorgon :P Är alltid lite spännande att se hur det blir när man ska ordna det själv också :)

Klippte i alla fall av 10-12 cm och det var verkligen behövligt. Eftersom jag bjöd på den där bilden från matchen i tidningen tidigare får jag väl lägga upp en före och en efter-bild nu. Enjoy!
 
 


Kommentarer
Marie Bergman

Du passar i allt. :)

2012-09-20 @ 21:30:58
URL: http://livetiluxemburg.se/
Anna

Alltid finast, skönt med lite längd då blir det ALDRIG bröderna Fluff iaf ;) puss, det är jättesnyggt!

Svar: Haha, ja Fluffis är ingen hit direkt. Blir spännande att se hur det lockar sig dock. Hoppas inte allt för mycket för då blir det toookkort! :) PUSS!
Åsa Ottersten

2012-09-21 @ 00:06:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0