Ouch

Skitdag följdes av en skitträning där allt bara gick kasst. Ont i benen från igår och trött i huvudet från jobb och redovisningar på seminariet i eftermiddag. Träningen gick ut på att öva skotteknik. Vanligtvis är ju det ganska gött att öva skott. Brukar vara ganska lökigt tempo och lite olika skottövningar. Men idag skulle vi ändra på massa grejer och med risk att få bloggkungen (tränaren) sur så måste jag säga att det bara går inte att lära mig skjuta helt annorlunda nu efter 3 år. Alltså, jag kan ju nästan inte skjuta om jag ens får göra som jag vill. När jag då i tillägg ska tänka på att göra precis tvärtom det jag gjort senaste 3 åren blir det inte bra. Skit blev det. Funderar på att börja med schack eller suduko eller något annat spännande där man inte behöver tänka på överkroppsvridningar och tryck. Avslutade träningen med att låta mitt lår känna på Thereses knä och lårkakan är nu ett faktum. Surar ihop och äter kakor och kommer igen imorgon. Det kan ju i alla fall inte bli sämre..?
För övrigt lätt godaste kakorna just nu.


Kommentarer
Marie

Men stackare! :( Imorgon är en bättre dag! <3

2012-09-10 @ 21:32:55
URL: http://marieguld.blogg.se
Ninni

Hahaha ååå vad jag kände igen mig själv i det här! Pussåkram

2012-09-10 @ 21:41:52
Marie

Vet du vad Åsa, det VET jag att du har! :) Bryt ihop och kom igen, du är ju så himla grym, det vet du. :)

2012-09-10 @ 21:44:27
URL: http://marieguld.blogg.se
Åsa T

Ninni: Det lät ju inte alls bra. Tur att du verkar glad ändå :)
Marie: KRAM!

2012-09-11 @ 18:26:35
URL: http://torstenssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0