"People rarely succeed unless they have fun in what they are doing"

Jaha, så var det dags igen. Match igår mot Tunet och vi tog lite överraskande ett poäng efter slutresultatet 5-5. Utan Thea i mål hade vi nog förlorat stort, men hon spelade sjukt bra och vi var effektiva framåt. Försvarsmässigt har vi en del att jobba med, men om Thea fortsätter att spela sådär blir det svårt att få hål på oss.
 
För mig var det väl en ok match.Fick inte helt tag i bollen och hamnade mycket i försvar. Min forwardkompis Natta gjorde en väldigt bra match och hon slet och jobbade på bra i forecheckingen. Det som är tråkigt är att det inte kändes så roligt att spela. Varför vet jag inte. Har liksom inte helt lust. Igår när jag kom hem kändes ingenting särksilt roligt. Idag vaknade jag med en sandpappershals och har ont precis överallt. Kanske känslan med innebandyn bara beror på att jag inte är helt frisk? Eller har jag ingen lust att spela? Får väl bli frisk och komma fram till något. Anders kommer hem ikväll efter ännu en sväng till Örebro. Snacka om att det är trist att vi ses så lite :(
 
Ett lite gnälligt inlägg idag. Skyller på den dumma halsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0