Skyping with the best

Har genomfört ännu en lång dag på jobbet med nya arbetsplaner och annat styr. Försökte skynda mig hem för att i alla fall hinna pussa på Anders innan han stack iväg till Örebro för examination i en kurs. Meningen var sedan att jag skulle genomlida en föreläsning så att jag skulle vara lite mer på G till seminariet imorgon, men då ringde Blixt och söt-Tim på skypen :) Och lagom när det samtalet tog slut så ringde ju Anna, Krille och söt-Alvan! Vips var pluggstunden över och jag ska snart cykla iväg till träningen. Inser att det kan bli en sen kväll med föreläsning sen...
 

Tim :)
 
Alva & Krille
 


Kommentarer
Marie

Vilken himla tur att Skype finns! :)

2012-09-13 @ 20:52:06
URL: http://marieguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0