"Stress is when you wake up screaming and you realize you haven't fallen asleep yet"

Gillar stressquotet som jag hittade. I mitt fall är det dock inte så illa :)
 
Inser ju såhär i efterhand varför jag var så bitter förra inlägget. Har legat sjuk med feber och hostan från helvetet sedan i måndags. Idag tror jag inte att jag har någon feber, men hostan ger sig inte. Får se om det blir jobb imorgon. Är en aning stressad över att inte vara där när det är nationala prov, andra prov, besked som ska lämnas och ny arbetsplan som ska vara kalr inna fredag då vi tar lov. Samtidigt har jag en hemtenta som ska in senast söndag som jag såklart inte fått gjort. Är med andra ord alldeles för stressad för att ligga sjuk.
 
Hoppas på bättre form imorgon och att jag får gjort ett par uppgifter på hemtentan idag. Annars är jag screwed.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0