"Winning isn’t everything, it’s the only thing"

Igår hade vi seriepremiär och vi är tippade sist i serien av experterna. Jag förstår dem. Vi har tappat många nyckelspelare, tränaren kastade in handduken i våras och vi har inte varit många på träningarna veckorna innan seriestart. Ändå, på något vis, lyckades vi slå de som vann NM-finalen ifjol. Ja, jag vet att de också tappat spelare, men tycker ändå att vi gjorde en mycket bra match igår. Andra perioden gör vi lite för många personliga fel och de har en del tur med självmål och annat. I tredje höjer vi oss igen och det är egentligen aldrig något snack om vilket lag som skulle vinna.
 
För mig gick det toppen och att spela med Natta som forwardkompis funkar väldigt bra. Vi har aldrig spelat tillsammans förrut så det är skoj att det funkar med en gång. Tillsammans gjorde vi 5 av 6 mål. Nu får vi se hur det går vidare i serien när vi möter lag som haft lite mer ordning i laget under sommaren. Svårt att dra några slutsatser innan vi har mött lite fler lag. Fick ju också min nya matchtröja igår. Snygg va? :)

 
 
 


Kommentarer
Marie

Grattis! Vad grym du är! :)

2012-09-16 @ 17:56:24
URL: http://marieguld.blogg.se
Marie

Ja, jag var på derbyt idag. Jäääävla skräpmatch!! :D Min första derbyförlust sedan jag flyttade till Sthlm 2009! Buuu!

2012-09-16 @ 18:02:54
URL: http://marieguld.blogg.se
Marie Bergman

Nja det var inte mer stökigt än ett vanligt derby egentligen. Mycket bengaler, knallskott och rök hör liksom till :) Eftersom det var det sista derbyt någonsin på Råsunda så trodde jag att det skulle vara mycket värre. Men inget var ju iofs värre än utklassningen vi åkte på ändå så. Fortfarande sur! :P Kram

2012-09-17 @ 21:33:06
URL: http://livetiluxemburg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

torstenssons

ännu en svensk i Norge

RSS 2.0